п/п |
проводилося |
|||
Впровадження законодавчих документів, практик протидії булінгу (цькуванню) | здобувачі освіти 1-9 класів |
|||
Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборах |
здобувачів освіти 1-9 класів |
психолог |
||
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему: “Булінг (цькування) в дитячому середовищі: причини, наслідки, шляхи подолання” | 1-9 класів |
|||
Контроль стану попередження випадків булінгу | здобувачі освіти 1-9 класів |
|||
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1 – 4 класів |
1 – 4 класів |
||
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1 – 9 класів |
практичний психолог |
||
Перегляд відеороликів відповідної спрямованості | 5 – 9 класів |
5 – 9 класів |
||
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії | 5 – 9 класів |
та літератури |
||
Проведення Всеукраїнської акції “16 днів проти насильства” (за окремим планом) | 1 – 9 класів |
Класні керівники 1 – 9 класів |
||
Акція “Наші серця проти насильства” | 5 – 9 класів |
5 – 9 класів |
||
Анонімне анкетування здобувачів освіти 5-11 класів “Проблема шкільного насильства” |
5 – 9 класів |
|||
Консультування класних керівників психологом, з проблемних ситуацій |
5 – 9 класів |
|||
Проведення консультації психолога з питань взаємовідносин батьків і дітей | 1 – 9 класів, їх батьки |
|||
Діагностування взаємовідносин в школі (анкетування здобувачів освіти та педагогів) |
1 – 9 класів, педагогічний колектив |
класні керівники 1 – 9 класів |
||
План заходів щодо попередження проявів булінгу
План заходів протидії булінгу